SOLİTON MOBİLE SERVİS İZLƏMƏ!
23 fevral, 2018
Soliton Mobile Servis-dən bir ilk!
Artıq Soliton Mobile Servis tərəfindən təmir olunan smartfon və planşetlərin təmiri gedişatını və servislə bağlı məlumatı online izləyə biləcəksiniz.
Servisin online izləmə qaydaları ilə sizi tanış edirik.
İlk olaraq www.soliton.az saytında ana səhifədəki "Mobil Telefonların Servisi" bölməsinə keçid edin. Eyni bölümə www.soliton.az/mobileservice linkindən də daxil ola bilərsiniz.
Serisə verilən cihaz üçün, müştəriyə “Qəbul Kart” nömrəsi veriləcəkdir ki, bu nömrə vasitəsi ilə servis hərəkətini istənilən zaman izləyə bilər. Açılan səhifədə Servis Qəbul Zamanı servisin təyin etdiyi “Qəbul Kart” nömrəsini və ya cihazın “IMEI nömrə”-ni yazmaqla “Axtar” düyməsinə basaraq müştəri öz telefon və ya planşetinin təmir hərəkətini görə bilər.
Cihazın təmir vəziyyətinə görə açıqlamaları;
- Əgər Təmir Vəziyyəti “SIRADA” qeyd edilibsə demək cihaz servisə daxil olub amma təmirə götürülməyibdir.
- Əgər Təmir Vəziyyəti “TƏMİRDƏ” qeyd edilibsə demək cihaz mühəndis tərəfindən texniki baxış və ya təmir edilməkdədir.
- Əgər Təmir Vəziyyəti “TEST” qeyd edilibsə demək cihazın təmiri başa çatıb test olunmaqdadır.
- Əgər Təmir Vəziyyəti “HAZIR” qeyd edilibsə demək cihazın təmiri başa çatmışdır.
- Əgər Təmir Vəziyyəti “TƏHVİL VERİLİB” qeyd edilibsə demək cihaz müştəriyə və ya Soliton filialına artıq qaytarılıb.
Əgər saytdan istifadə zamanı hər hansı problem yaranarsa və ya hər hans məlumat ilə bağlı suallarınız yaranarsa 180 Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
5085